stockholm del 1

jag tror att det börjar vara dags för den sanna versionen om min och malins stockholmsresa! det började faktiskt hyfsat bra (mycket bättre än vad vi hade hoppats) när vi tog oss till falmark i tid (trots att pappa polis nästan lyckades köra fel) och när vi upptäckte att vi faktiskt hade biljetter till flyget så var det lycka!! mycket skönt. och det här är också imponerande: vi tog oss (läs: jag lotsade oss) från arlanda till t-centralen, genom hela t-centralen, in i pressbyrån för att köpa åkkort, och sedan ut till solna centrum där vi skulle bo. man kan säga att jag spelade som i trans!! jag trodde att vi skulle ha hunnit tappa bort minst hälften av bagaget och garanterat skulle en av oss ha villat bort sig bland allt folk men med lite skicklighet från min sida (jag är inte blyg av mig) och lite tur från malins (malin du kan inte påstå att det var annat än tur att du säg hotellskylten!!) så hamnade vi helt rätt. sen så kändes det ju inte helt fel att upptäcka att hotellet låg inne i den stora gallerian i solna. då kan man väl inte hjälpa att man gör av med pengar? det måste ju vara ödet?



nu ska jag ringa och bråka lite med boråstapeter men missa inte den spännande fortsättningen, den innehåller både lite action, drama, romantik och framförallt en naken skyltdocka (det var väl en cliffhanger som hette duga?)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits