teckningar och kotthästar och korsstygn och allt vad det var

jag vet att jag utlovade spänning och dramatik och romantik och allt vad det nu var och det var faktiskt gott om det! i shrek 2 som vi såg på lördagskväll iallafall........ men det nakna skyltdockan  kan jag ta på mig! nu står hon där och fryser utan kläder, tur att jag inte har något samvete.


men jag är väl ganska lyckad ändå som är i stockholm i tre dagar för att köpa julklappar och kommer hem med nästan enbart julklappar åt mig själv? nu måste jag ju in på stan här hemma också och det kändes inte jättelockande. jag tror att jag ska börja göra mina julklappar själv i år igen! visst borde ellen&maja bli glad över en fin teckning som jag har ritat själv (med streckgubbar då, det mest avancerade jag kan åstadkomma)?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits