uppstyrt men inte nerpackat

nu har jag och malin styrt upp stockholmsresan på riktigt (man skulle kunna tro att vi styrde upp den på riktigt när vi bokade hotell och flyg men nej) genom att:
1. kolla upp hur stort handbagage man får ha på flyget
2. kolla upp hur mycket väskan får väga på flyget
3. kolla upp om hotellet har någon relaxavdelning
4. kolla upp om hotellet har någon bar
5. kolla upp drinklistan på hotellets bar

vi har alltså gjort en grundlig research och jag är nu ganska säker på att detta kommer att bli en helg att minnas (det har jag i och för sig varit säker på ganska länge, vad kan gå fel liksom?)


SVAR: ALLT KAN GÅ FEL MEN DET GÖR INGET !!



ps, nästa är 500 och jag kan avlöja att det kommer att firas med en gammal favorit som bestämde sig för att hälsa på mig


Kommentarer:
Postat av: Lina

Inskickat.. det ÄR inskickat.. det ÄR inskickat i TID.. Katastorf.. Kata..strof.. Puss!

2007-12-14 @ 00:45:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits