värre än kolik

efter att ha nonchalerat min kära lilla blogg under helgen i huvudstaden har den blivit grinig och kinkig som en liten unge och behöver nu tittas till titt som tätt. jag räknar det ungefär som att jag är hemma med sjukt barn när jag bloggar på jobbet!
och jag är så trött idag med att jag inte vet vad jag gör snart. minneslapp till mig själv: GÅ OCH LÄGG DIG I TID PÅ KVÄLLARNA!! men det lär ju inte hända närmaste århundradet känns det som. ikväll blir det att träffa norgebrudarna (ja ni har hetat så i tre månader nu och jag är en vanemänniska) för första gången på just tre månader! och jag fick visst ett uppdrag, är det någon som har sunes jul hemma och tillgänglig för utlåning ?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits