Hahaha Lina du är kingen!

Lite abstinens jag har nu alltså, kom in genom dörren för några minuter sedan och nu sitte jag redan här! Jag tror inte att jag ids fylla i hur jag har genomlevt mina dagar sedan i måndags för det är lix inte särskilt intressant.
Eller jo, Malin blev överlycklig över vantarna (jag hoppas att det inte hade något att göra med att jag sa till henne före hon öppnade paketet att hon var tvungen att verka glad) !
Annars har väl jag och T mest spelat lite Manager och sovit bort alldeles för många dagar (det var INTE lockande att kliva upp och fara och lyssna på "ni är seena!").



Lite mer Malin har jag också hunnit med, vi kommer att bli rika ;)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja, det kommer vi! Dessutom kommer vi att jag väldigt roligt under tiden :D

2007-02-23 @ 16:35:03
Postat av: Malin

Ja, det kommer vi! Dessutom kommer vi att jag väldigt roligt under tiden :D

2007-02-23 @ 16:35:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits