Han är rätt friiiiiiiiiiiisk!

Jag är så arg just nu att jag inte ens kan skriva om allt det roliga som vi hade på klassfesten!
För roligt hade vi, absolut.

Slutet blev dock inte lika glatt.
Min 7a tömdes. Och jag kan lova att det inte var jag. Hade jag druckit det hade jag inte suttit här och skrivit just nu. Inte långt på flera timmar. Snarare legat kvar hos Ingrid någonstans.
Kul. Friskt. Ball. Trevligt.
Det värsta är att han nekar. Trots att flera stycken kom och sa det till mig, oberoende från varandra!!
Jävla idiot.
Och han har mage att säga åt mig att hålla käften?!
Jag är så arg att jag kokar. På riktigt. 100 jävla grader.



Men det som gör mig mest ledsen att jag trodde att du alltid skulle ta min sida automatiskt....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits