Klassfest!

Imorgon är det äntligen dags och som vi har väntat :)
Det kommer att bli galet kul tror jag ! Eller det vet jag.

Lite jobbigt med jobb som vanligt men det får man ta..

Däremot lördag är lite oklar just nu! Min Jimmy är ju med i Melodifestivalen och det kan jag ju inte missa! Men samtidigt så är jag ju bjuden på fest hos Lina och hon träffar jag ju inte hälften så mycket som jag skulle vilja! Så det är lite jobbigt att ta beslut :/

Sedan är ju problemet vad tusan jag ska göra sen när de andra går ut?! Jag kan ju inte direkt hänga på max tills det är dags att gå hem ;P
Plus att jag typ inte vet någon annan som ska festa på lördag så det finns ingen fest jag kan krascha heller.

Förslag mottages alltså.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits