Nä nu är det allvarligt talat dags att sluta tokdeppa!

Så. Bortaaa! Nu ska jag vara glad igen.

Julias gladlista:

* Stockholm fredag (självklart, behöver knappast kommenteras)
* SÅPIS XXX (trots att det låter som en porrfilm så äre inte det och jag och Malin kommer att bli rika, som sagt)
* Valpen (fast det är längelänge kvar men jag får tänka på hur söta de var!)
* Jag har lovat mig själv att jag inte behöver plugga inför Filosofiprovet imorgon (veryvery nice)

Hmm, att det ska vara så svårt att komma på fler saker! Jag återkommer.


Uppdatering.
Jag gjorde just vääärldens godaste mackor och drack mjölk till och dte var helt underbart och kanske det godaste jag ätit på länge mmmmmmm.
Det får absolut ta plats på min gladlista.

* Julias supermackor (i've learned from the best)


Kommentarer:
Postat av: Anna

Glöm inte att det bara är 100 dagar kvar till studenten på fredag, och efter våran uträkning så var det ju bara omkring 60 skoldagar ;)

Postat av: Jullan

Jajemän! Det har du rätt i, men det känns fortfarande som att vi har sjukt länge kvar. Fast sista veckorna kommer ändå vara rätt hela ;)

2007-03-08 @ 20:29:39
URL: http://jullebulle.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits