Mina problem är små i jämförelse

Precis som vanligt är det är fortfarande högst oklart vad jag ska ha för kläder imorgon (utgång!!!) och det känns lite jobbigt. Men det löser sig alltid. Tobbe är less på mitt gnäll iallafall!
Jag har redan varit hos Ingrid och snokat i hennes garderob och imorgon ska jag till Maja! Det fixar sig nog :)


Och jag har nyss sett väääääärldens sjukaste dokumentär på 3:an nyss. "I love being anorexic" .
Det är precis så sjukt som det låter, jag lovar.
Hur kan människor göra så mot sig själva? Jag kan inte se såna program jag blir bara så irriterad! Man vill bara att de ska fatta hur idiotiska de låter. "Jag försökte skära bort mina bröst med en kniv för att de vägde så mycket". Kanske inte världens smartaste citat...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits