Älvor!

Alltså jag har ju alltid tjatat om att jag ska tatuera mig (och mamma har tjatat om att jag kommer att ångra mig) och jag är ju faktiskt riktigt sugen.
Först hade jag tänkt göra ett hjärta längst ner på magen men det sprack liksom när jag insåg att jag skulle få ett ganska mycket större hjärta om jag någonsin blir gravid. Så det funkade inte.
Efter det blev jag lite sugen på en älva. Jag sökte lite på internet men hittade ingen bild som var riktigt som jag hade tänkt mig. Men nu är det så att mina systrar har en kompis som är fruktansvärt duktig på att rita (och då menar jag verkligen sjukt bra) så jag bad henne göra lite skisser.
Jag hade glömt bort det tills idag då mina systrar kom hem med en mapp med massor av olika älvbilder. Och hon är fortfarande lika sjukt bra på att rita.

Uppdatering:
Nu lägger jag in mina favoritbilder och så vill jag höra vilkej ni tycker är finast/bäst/tjusigast/ljuvligast, kort sagt vilken?

?lva 6 1.?vla 4 2.?lva2 3.?lva1 4.

Kommentarer:
Postat av: anna

trean eller fyran var hur fina som helst :D

Postat av: elin

trean! fast det beror kanske lite på vart den ska sitta?:)

2007-03-28 @ 15:29:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits