Den här gången ska vi låsa alla dörrar tror jag

Just nu sitter jag och väntar på att Maja ska lyclas masa sig hit! Det är sjukt men sedan hon flyttade (hon bodde ca 15 meter från mig) så träffas vi inte alls lika mycket! Så går det om båda är sjukt lata.

Vi ska planera lite inför våran gemensamma 18/19-årsfest som förövrigt ska bli världens roligaste kalas någonsin var tanken! Lyckas vi inte med det ska vi åtminstone ha de snyggaste ballongerna och godast.. chips.?
Det stora problemet just nu och som vi ska ta tag ikväll är det där med gästlistan. Eftersom vi är två stycken kan vi ju inte bjuda så många var och vips så försvann halva min gästlista (jag var ju liksom tvungen att låta henne få ta lite fler eftersom att det är hon som fyller magiska 18). Men ändå, kul liksom.  Men ändå. Nu blir det innersta kretsen vilket inte är helt fel det heller!
Vi ska troligtvis korka upp hemma hos fröken Julie och det är ju också lite spännande. Men jag litar på er tjejer!

Däremot är mina systrar inte lika förtjusta i den idén. De minns med fasa hur det vara förra gången jag hade fest hemma. Jag (råkade) skrämma upp dem lite före genom att berätta vad som hade hänt med en viss annan hamster en helt annan fast (hade de haft den i en stekpanna förresten, eller hur var det där riktigt?) så de låste in deras hamster på sitt rum och sa åt mig att vakta dörren med mitt liv. Jojo.
Sedan hände det ju lite mer saker som mina systrar inte var så förtjusta i. Sängkläderna i Majas säng var ganska i oordning om vi säger så. Inga namn nämnda.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits