Plus fjorton grader

Solen lyser :D Det är helt underbart och jag har suttit ute på altanen och läst hela dagen, underbartunderbartunderbart!
Men visst är det lite onödigt av mor min att väcka mig klockan 10 ändå? Även fast det var massor med sol och varmt ute?
Jag har läst en massa valpböcker och jag längtar verkligen ihjäl mig nu! Bara 2 veckor kvar nu snart :) Då är det däremot slut på sovmorgnar för ett långt tag framåt! Jag kan ju liksom inte låta lille Novak sitta helt ensam, utan det blir passning från det jag stiger upp till skolan börjar. Men det är det värt!



Förresten läste jag att BB-Jessica ska skaffa barn. Hjälp.
Stackars unge (ni får tolka själv om det är Jessica eller hennes barn jag menar). Jag tror alldeles säkert att det är en jättetrevlig tjej etc men kom igen? Omognare tjej får man nog leta efter. Jag såg inte särskilt många avsnitt av Big Brother men det jag såg räckte.
Sedan gick hon och vann en massa mångar och lade pengarna på ett par nya bröst(!?). Bara det säger en hel del tycker jag.
Men förhoppningsvis ordnar det där upp sig ändå :)


Jag har lite svårt att vara negg idag med solen och valpar och allt vad det är!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits