Presentångest x 2

Snälla ni gå aldrig ALDRIG på stan för att köpa en present om ni inte har en aning om vad ni ska köpa. Det är itne roligt. och itne lätt. Jag är sjukt less just nu! Skulle bara villja sova i 100 år. Men eftersom jag inte missat en lektion sen sportlovet (okej det kanske inte låter så mycket men för mig är det jättebra!) så måste jag ju liksom hålla upp ångan ett tag till.

Just nu längtar jag till:
1. sommaren och studenten (självklart, ingen motivering behövs)
2. tills valpen kommer!! (ska försöka lägga ut någon bild snart)
3. tills min födelsedag då jag ska vara en ond människa och dra ner min andra minderåriga kompis i fördärvet (maja har redan fördärvat sig själv så henne behöver jag inte jobba mer på)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits