You give me fever..

Ja NÅN jävel måste ju göra det eftersom jag aldrigaldrig blir frisk!!
Det kan ju inte vara särskilt nyttigt att ha feber i en vecka, eller vad ska vi tro? (Det där om att jag festade och jobbade i 4 dagar kanske vi ska räkna undan, det ÄR inte mitt fel att jag fortfarade är sjuk :P)

Och halsen som värker, känns rätt ovanligt just nu. Varje morgon och varje kväll.
Kul alltså kul.

Jag vill bara bli frisk och börja träna (oj det där trodde jag aldrig att jag skulle säga), att bara sitta hemma gör mig rastlös och galen och då blir jag ännu värre att umgås med! Jag tycker faktiskt synd om Tobbe som ska hit sen ikväll (både för smittorisken och för att jag troligen kommer att skälla ut honom 10 gånger för ingenting, stackarn).



Julia (L) Ipren

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits