Uppdatering:

Haha okej då är jag lite uppdaterat inför morgondagen då! Haha Malin du har rätt, jag stod nog och sov i matkön (troligtvis tränade jag inför filosofin!). Men grekisk pyttipanna är ett MYCKET bra val.
Och självklart måste de stänga ner godisvågen för oss, vi måste ju räknas som VIP snart? Tror att vi tillsammans står för ungefär halva årsvinsten där eller nåt!

Jag är sjukt trött men orkar inte gå i säng heller för jag har lastat upp allt jag hade på golvet på sängen och det var inte lite kan jag lova! Jag hade tänkt ta tag i religionsarbetet ikväll men upptäckte att det var mycket roligare att beställa från ellos.se och dricka banan-chokladmilkshake. Väldigt mycket roligare. Dte var nästan roligare att läsa ur filosofiboken också, men det var hårfint.
Om man skulle ta sig i säng kanske..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits