Värsta middagen

Skolan dränker mig!!!! Men jag räknade just ut att allt ska typ vara klart före vi åker till Turkland så det blir ganska lugnt efter åtminstone!
Och som tur var är det chillkväll med tjejorna imorrn. Väldigt länge sedan och väldigt efterlängtat! Jag ska äta sjukt mycket godis (fast det är väl ingen ovanlighet) och sjukt mycket mat (ingen ovanlighet det heller). Men mina små slynor har tydligen spikat maten utan min vetskap? ;) Grekiskt skvallrade Malin blogg om? Men det blir säkert jättebra, jag är inte särskilt kräsen när det gäller mat. Och grekiskt låter som vitlök och tzatziki och om det är någonting jag gillar så är det vitlök (Tobbe hatar vitlök. skiter jag fullständigt i)!

Kommentarer:
Postat av: Malin

Stod du och sov i matkön idag, babe ;)
Det snackades iallafall om grekisk pyttipanna, men jag vet inte om det är spikat, men vi lär ju nöja oss bara det står mat på bordet ;)

O ja, undra om man kan ringa Godisvågen och be dem stänga butiken medan vi gör storhandligen, så man slipper bli störd ;)

Postat av: Annaa

haha jag gillar verkligen malins idé om godisvågen, det är ju ändå värt att försöka? :D haha

2007-05-10 @ 20:59:33
URL: http://anniebananie.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits