äntligen fick jag dränka några av sorgerna

uppladdningen i fredags måste ha hjälpt, eftersom det blev ett redigt partaj och alla var icke-redliga (det finns väl inget ord som heter så?). skitkul var det iallafall (för de flesta men inte hela tiden för alla) men jag måste erkänna att det bästa nog var när vi insåg att vi hade tagit oss levandes och vakna hem till lina! förfesten var dock en något sjuk historia där åldern sträckte sig från 19 till över 40 (ja det var jag som var yngst, jag är alltid yngst nu för tiden tycker jag!!). men jaa, allting tog sig och även fast det var ganska lite folk på station så var det ganska roligt ändå!
jag och lina smet till frasses och sprang tillbaka till lägenheten (jag hade strategiskt lagt beslag på nyckeln tidigare under kvällen) och drack milkshake och åt pommes medan vi dregglade över en dansande svettindränkt john travolta i tights. en perfekt avslutning på kvällen. och ännu bättre blev det när vi vaknade någon timme senare och ringde en taxi och taxin faktiskt kom och skjutsade hem oss! snipp snapp slut.

Kommentarer:
Postat av: Malin

I

2007-11-30 @ 23:44:55
Postat av: Malin

Du är bäst!

2007-11-30 @ 23:45:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits