bilmarodören

jag skyndade till stan efter jobbet för lite rejäl tröstshopping! det gick hyfsat bra, även om jag egentligen borde spara alla pengar jag kan till stockholmsresan i december.
jag höll på att göra en till sån där bilrelaterad jättesmart grej (det räckte inte med att backa på postlådan), jo jag var verkligen tvungen att nästan köra iväg med bilen, trots att motorvärmarsladden fortfarande att i! som tur var hann jag upptäcka det men jag kan bara tänka mig vad pappa skulle ha sagt..

nej det här duger inte. nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och inte sova. pigg och glad imorgon alltså.

Kommentarer:
Postat av: Tina

svar: haha stackare :P det är iallafall bra att du ser den bästa lösningen på en dålig dag: shopping

Postat av: Malin

Haha, pärlan, känner jag dig rätt så kommer du aldrig tomhänt hem från Sthlm om det så är sparpengarna som måste spenderas ;)

2007-11-15 @ 21:10:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits