det blir aldrig någon bra hemmafru av mig

just nu ser vi framemot att bli bjudna på middag ikväll! klutmark kommer aldrig mer att bli sig likt, hm. och jag har blivit lovad att få läsa för Cissis barn (jaa jag vet att det bara är för att jag egentligen vill läsa böckerna själv) och sen blir det singstar! idag hade Cecilia inte bestämt vad vi skulle äta, men mitt förslag på inbakad fläskfile dög tydligen inte (kan ha varit därför att jag förklarade receptet ungefär så här: jo men så steker du lite fläskfile och sen lindar du in den i degen, och så ska det vara sås med! det finns en orsak till varför jag och malin alltid fick göra efterrätten och duka när vi hade våra tjejmiddagar. jag saknar mina kockar!!!).

men först har vi 52 underbara minuter här på kontoret kvar. jag tror att jag ska gå och dricka vatten i minst 12 minuter då är vi nere på 40 om inte all matte c redan har lämnat skallen (troligtvis).

Kommentarer:
Postat av: Linda

Trevligt :) Hoppas ni får en kul kväll.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits