ensam i kassan, igen

förra rubriken ljög väl litegrann, jag är ju inte direkt jättesjuk. ingen feber åtminstone! men jag orkar inte bli sjuk nu, då tror jag att jag packar ihop för gott. nu är det jobb i en vecka som gäller, jag har ju varit lite bortskämd med 4a-dagarsvecka nu i två veckor på rad. skönt! nu får jag bita ihop ett tag istället. och kanske måste jag till och med jobba själv på lördag? linnea som jag har jobbat med har fått jobb så nu är jag själv helt plötsligt. vi får väl se hur dte blir med den saken. min chef frågade om jag visste någon som behövde jobb men jag vet faktiskt inte. de flesta runt omkring har ju faktiskt jobb nu! mamma var lite sugen, men det ska jag nog lyckas ta ur henne, hoppas jag..

och vad hände med min kväll? tiden har gått lika fort som vanligt när man gör ingenting, det är nästan läskigt. samma sak är det när veckorna bara rusar förbi, jag hinner ju inte göra någonting!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits