helgen som skulle ha blivit en 10a

alltså helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. den började bra! middagen i fredags hos cecilia var galet härlig och rolig med höjdpunkt då jag och ebba och elias (cissis barn) spelade elgitarr, trummor, cello, bongotrumma och alla andra instrument ni ens kan komma på med soffkuddarna! samtidigt som cissi och lina duellerade i singstar, tusen och en natt-kriget ni vet.
men när elias skulle läggas i säng och jag erbjöd mig att läsa för honom gjorde jag nog en miss tror jag! det var jättemysigt att läsa för honom men hur trött tror ni inte att man blir om man först äter en jättegod middag och dricker vin till och sen rockar järnet med barnen i soffan och sedan lägger sig ner och läser en bok i en mjuk säng? om ni inte vet det så kan jag lova att man knappt håller ögonen öppna sen!

resten av helgen låter vi vara onämnd tror jag. åtminstone just nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits