hur mycket kan han låtsas om att han inte hört?

nu är det kolsvart ute och igen och jag väntar bara på att få fara hem! min syster ringde just och frågade hur man kokar pasta. de är ju för söta de små liven.

ikväll har vi personalmöte! spännande värre. det känns som om det kommer att hända värsta stora saken, något som det här företaget i och för sig skulle behöva. den stora frågan är egentligen hur mycket vår vd kan ignorera vad konsulterna har kommit fram till angående honom. jag överdriver inte när jag säger att jag tror att alla hade en mindre positiv åsikt om honom under samtalet med konsulterna (jag fick ju inte vara med och tycka eftersom det var före min tid). han borde egentligen inte kunna sitta kvar men det skulle inte förvåna mig om han gör det ändå. men jag har en liten magkänsla.. han har varit bortrest i två veckor och har varit sådär passande sjuk nu sedan han kom. så vi får se! lite spännande blir det nog och annars så får vi ju alltid en macka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits