ikväll är det tydligen dans på noardaangåå

jag lyssnar alltid på mix på jobbet (även om jag inte ville har jag inget val, det går inte att byta kanal på radion) och jag gillar äntligen morgon med adam & gry skarpt! och jag längtar tills den gången jag ska äga adam och ha alla rätt (jag gillar faktiskt anders timell också, fast han är sjuk i huvudet, ps se han i filmen klassfesten, det är också sjukt). men vad jag inte gillar är timmarna mellan klockan 10 och 12! då sitter det nån supekäck och glad tjej (undrar vad hon går på?) som låtsas att hon bor i skellefteå! det är så tydligt att hon inte gör det (uttalet på vissa ställen i stan är skrämmande), så varför ens försöka?! och bara att hon tycker att lunchtipset är höjdpunkten på dagen säger väl det mesta om henne?

ja jag blir irriterad på ovärda saker haha!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits