oanständiga förslag och onyktra lagerarbetare

jag hade liksom tänkt ta tag i det där med att tömma kameran på bilder ikväll. sist jag kollade hade jag över 220 bilder och de sträcker sig över två månader så det börjar faktiskt bli dags! då kanske jag äntligen kan lägga ut riktigt snygga bilder från kickoffen i luleå. mina arbetskamrater var som sagt nyyyyyyktra! inte för att jag var ett helgon men jag blev åtminstone inte inlåst på mitt rum före middagen hihi. och jag gav inte en tjej som är ca 15 år yngre ett erbjudande om massage med massageolja och hela kitet (jävligt läskigt faktiskt för det är jag som är den yngre tjejen!) men sånt får man väl ta när spriten flödar och hämningarna släpper (men ändå snyggt jobbar av ledningen som såg till att flödet hölls igång, verkligen supersmart). tur att mitt jobb är världens mest spårade ställe med världens mest spårade människor. jag gillare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits