så går det till idag

jag som (i vanliga fall) alltid måste ila hem på lunchen för att gå en runda med lillvovven (som förövrigt blir tjockare och tjockare för varje dag som går) hade the lunch off today! och vad kan då passa bättre än ett besök för att hälsa på min egen lilla korvgumma? :) inte jättenyttigt men däremot jättetrevligt! det var ju faktiskt på tiden att vi träffades. det är alldeles för långt mellan gångerna pga att det är två karriärskvinnor det handlar om (hrmm). roligast var ändå när jag fick ett sms igår av M där hon frågade om jag hade fått provsvaren än. vad det roliga var? att vi inte hade pratat med varandra sen före jag var på vårdcentralen! slutsats: vem behöver prata när man kan läsa varandras bloggar?! 

Kommentarer:
Postat av: lookoverhere

i agree :D

Postat av: lookoverhere svarar:

hihi jaa eller hur :P
Mörklila har verkligen slagit stort ! men de e klart...de e ju grymt snyggt:D

kram=) !

2007-11-13 @ 16:17:33
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits