tufft helgschema

alldeles nyss fick jag ett telefonsamtal. och nu är plötsligt hela min helg uppbokad! på fredag är det singstarkväll i klutmark med cecilia och lina. på lördagen jobbar jag först mellan klockan 10 och 2, med lina. efter vi har skyndat oss och panikstängt butiken ska vi tydligen hinna med en buss som går till boliden (!) där vi ska se hockey (jag och lina givetvis). medle möter arvidsjaur, verkligen jättespännade räknar jag med. lördagskvällen spenderas med, hör och häpna, lina! utgång mycket möjligt, mycket möjligt en sjukt rolig kväll. och sedan kommer det mest överraskande av allt: på söndag följer jag lina, vem annars?, till umeå och chillar där söndag-måndag.
om ni nu inte kan gissa vem det var som ringde så blir jag allvarligt oroad...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits