23734 steg!

vill ni höra det sjukaste? jag julia "går-inte-mer-än jag behöver" har gått nästan 2mil idag. under kan tydligen ske. (ja givetvis är det en tävling inblandad, det fattar ni väl). jag är ändå väldigt imponerad av mig själv måste jag säga. men jag har galet ont i fötterna. men snart måste jag hitta en ny runda, jag börjar bli less. plus att jag inte vågar gå nere vi älven sälv när det är så mörkt på kvällarna. jag tror minsann att jag måste ragga lite sällskap!

imorgon är det fredag och sen helg för de flesta. själv har jag två dagar kvar men det är inte helt fel. det gör mig inte så mycket att jobba 4 timmar på lördag när jag inte ska göra något speciellt på fredag ändå! det är ganska roligt att vara nere i kassan ett tag också, lite omväxling sådär (andra sorters kunder att få skäll av, på kontoret får jag ju bara skäll i telefon, nu lyckas jag med lite face to face också!).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits