alla undrar, vad hände med badet?

jag måste bara bevisa för alla som tvivlar att jag VISST kan vara uppe efter klockan 11 på kvällen. så det så. frågan är bara om det har någonting att göra med att jag sov till halv 3 idag? troligen inte, det var nog bara en lyckoträff som aldrig mer kommer att upprepas..
men vad har jag då gjort? ingenting. (som för övrigt är namnet på en av de bästa låtarna som kent någonsin gjort). sen så har det hänt någonting med linas bubbelbad men eftersom hon nästan (jag sa nästan) är värre än maja på att uttrycka sig i sms (ingen kan vara värre än maja) så fattade jag absolut inte vad som var problemet? malin, vad tror vi? är vår badfest utsatt för sabotage?!

och jocke om du inte vill läsa privata saker (jaa jag är fortfarande bitter) får du sluta här:


.



.


.


.

.

staus quo (och med det menar jag inte den "unga" gruppen som pappa och lars brukar lyssna på)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits