ett kap

nu är kameran tillbaka i min ägo så snart så! men ikväll har jag inte riktigt haft tid. dels har jag gått en långpromenad med novak (14153 steg tjihoo) och så har jag sett innebandy. vilket vi inte nämner mer.
däremot kan jag säga att jag bara blir mer och mer sugen att spela varje gång jag tittar på det. så alla innebandylag därute: kom igen! jag är ett riktigt kap fattar ni väl. jag är 19 och har aldrig spelat innebandy förut! jag säger det igen, vilket kap. först till kvarn liksom. nej jag får nog ge upp den karriären. förresten så blir knölen på handleden typ större för varje dag som går. lyckat med innebandy då. men doktorn sa att den inte var farlig. jag hade aldrig tänkt på att den kunde vara farlig!! den var mest ivägen och gjorde ont. så nu tror jag självklart på minst cancer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits