helgen

åhh så ändrade planer det blev i fredags och åhh så mycket bättre det blev. (jag tror fortfarande att lina & jocke läste här att jag var ensam och fixade något åt mig av medlidande men sånt har jag inga problem med hihi). vi for till klutmark och där blev det kaos när ebba och elias fick en sockerrush och höll igång 100 gånger längre än vad alla över 19 år gjorde! sen så sjöng vi singstar och jag ska garanterat köpa nya schlagethits!

lördag blev det då inget umeå, tråkigt! jag hade lyckats bli halvtaggad faktiskt och det är alltid då jag har som roligast när jag ska ut. därför känns det lite farligt inför fredagen nu, jag är övertaggad! så ingen fest lördag även om jag fick ett erbjudande (men tyvärr anna, jag upptäckte det lite för sent;) ). vi hyrde en film istället jag och t och sen så somnade jag, wohooo överraskning.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits