hemmafru

åh hihi anna, jag vill också gå på mycklefest! vad sjukt att jag som har spelat i myckle i minst 10 år inte ska dit, du din lilla spelarfru ;)

men ikväll är det jag som har lagat mat (ja nästan bara jag). mamma var assistent från början men det slutade som vanligt med att hon tog över alltihopa, oovanligt. men maten kom iallafall i ugnen till slut och nu börjar det lukta gott, jag är hungrig! sedan min kvällsdejt övergav är jag sorgligt nog ganska övergiven ikväll och får alltså tröstäta. varför är typ alla i umeå ikväll? när de inte har magsjuka förstås. (fast nu när jag tänker efter så är det bara maja som är i ume eftersom lina hänger på läkarvägen).

fast vem sa att det var så fel att tröstäta?

Kommentarer:
Postat av: anna

det blev inget, jag ballade ur :P haha!! men fest blir det ändå ;) ring om du vill haka på, gaaanska så kort varsel ;P

2007-10-20 @ 17:49:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits