nattens bravader (sovandes)

om jag pratar med dig i telefon på natten; ja jag kommer att säga att jag minns allt på morgonen. nej jag har ingen aning om vad du sa!
men hallå, ni kan ju inte förvänta er det om ni väcker mig, då är jag inte med! men det är en reflex ju, att säga att man inte sov (lina ja jag sov), det tror jag alla gör.
men om jag ska försöka sammanfatta nattens samtal (eller natten och natten, klockan var väl runt 10?): lina ska jobba med mig imorgon (yeesss, äntligen är det jag som vara chef och bossa!), och jag ska vara med tobbe ikväll? tror jag. och nu när jag skriver det kommer jag ihåg att jag fick ett sms av maja också. men det är helt kört. skicka gärna ett påminnelsesms om ni skickar efter 11.


(jag var tvungen att lägga till sovandes i rubriken, det lät så snuskigt annars. men det är väl troligtvis bara jag som har snuskig fantasi?)

Kommentarer:
Postat av: Malin

Naturligtvis så är det INTE bara du som har så snuskig fantasi ;)

2007-10-05 @ 21:50:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits