nytt minneskort=riktigt många snygga bilder

nä nu är det nästan dags att ta och gå de där sista stegen! det kommer ju iallafall inte hända om jag ligger här i sängen med datorn! jag är sjukligt trött och vill bara sova nuu! för annars vet jag ju att jag kommer att vara precis lika trött imorgon. och då är det jobb! mums (inte mycket mums ändå nej).
 jag glömde kameran hos lina&jocke i lördags, annars hade ni kunnat få se lite läckra bilder från helgen i luleå. där har vi mums på riktigt hahaha. men jag har alldeles för många snygga kort på lina, undra vilket jag ska ta? kanske det där det ser ut som om hon väger 150 kilo? eller kanske det där man ser EXAKT vad hon äter?

Kommentarer:
Postat av: Lina

Ta båda två, bara Barcelona är slutdiskuterat. Du kommer att bli så glad över att få tillbaka kameran, finns nämligen även bildbevis på att du inte var ensam och se när Juventus i slutminuten tar ledningen...moahahahahha....

2007-10-01 @ 22:21:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits