pilen pekar uppåt

så, nu har jag slutat ömka mig själv. skitsamma, allt löser sig ju. problemet är ju bara att man inte vet hur det kommer att bli just nu. och så är det ju lite jobbigt att veta att det inte kommer att bli bra hur det än blir.

menmen som sagt, nu ska jag sluta vara nere och börja ladda upp inför helgen. det är i och för sig lite spännande att jag inte vet i vilken stad jag ska vara, vad jag ska göra eller med vem jag ska hänga! det blir en överraskning :) idol imorgon är iallafall spikat! min sam måste nog göra något bättre ifrån sig, annars kan det bli tungt..

var det bara jag som inte har fattat att mat inte håller sig för evigt i frysen? det har jag alltid trott. okej kanske inte förevigt men åtminstone längelänge.

Kommentarer:
Postat av: ANNA

JULIA!! Jag ska på mycklefest imorgon, hur sjukt är inte det?! HAHAHAHAAAA BALL!

2007-10-19 @ 18:21:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits