umeå by night

vilken helg säger jag bara! galet är rätta ordet.
det började med att vi var världens segaste (surprise!) och inte direkt färdiga när linas kompisar började dyka upp. förresten började det lite tidigare när jag satt på bussen och hade panik över att jag inte visste var jag skulle kliva av. det visade sig att det inte var så svårt. till och med jag lyckades gå av rätt när bussen stannade av sig själv, de ropade upp "universitetssjukhuset" två gånger och alla som såg ut som konstiga studenter klev av.
men tillbaka till förfesten, vi åt uppvärmd micromat och drack cider och vin (rött vin, lina envisades) och jag har nu också officiellt mött sveriges drygaste tjej! "jaa alltså jag har ju liksom träffat fredrik ljungberg fleera gånger hemma i halmstad liksooom". jo visst, träffat och träffat (hon hade serverat honom en gång på någon middag). och håll inte på att snacka sönder matchen hur som helst! det blev mer fotboll på den "riktiga" förfesten och resultatet var ju inte heller så oväntat. men det var skitskoj där! linas klasskompisar var galet trevliga (ja alla utom fredrik ljungbergs kompis alltså) och sen så bar det av mot corona. tydligen var det strikt 20 som gällde där men efter lite tjafs (där jag förövrigt stod utomhus i kylan utan jacka) kom jag in ändå! lycka:)
sen var det dans och drink och faktiskt inget däck. mycket lyckad kväll!

hem sprang jag i sockar och jag kunde inte känna mina fötter när vi väl kom hem. men lina kirrade fotbad och sen så sov vi ganska gott kan jag lova. repris nästa helg?:)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits