vad hände med humöret?

trots att mina lediga måndagar är någonting väldigtväldigt bra och mycket uppskattat är det inte riktigt lika uppåt idag. det är så grått! det kan vara mysigt med lite regn och höstrusk men idag speglade det tyvärr verkligheten för bra. det har till och med nästan på gränsen till att det hade varit skönt och jobba och få träffa lite folk, riktigt illa. fast nej, inte jobba. det får jag ändå nog av under veckorna. fast i veckan blir det bara en 4dagarsvecka! lina har tagit på sig att jobba lördag åt mig, kanon. utgång fredag. jag pallar inte att jobba bakis, särskilt inte om det blir klutmarksfesten på lördag?

nej nu ska jag ut och gå igen. jag har rasat i resultatlistan så nu blir det att kämpa veckan ut!

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej. ja tänkte bara fråga hur man gör för att få en bild längts upp så som du har...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits