allt är inställt

min mamma måste vara världens smartaste tror jag. seriöst hon är så galet välplanerad och har koll på allt.
INTE!!!!
gissa om det blir någon italienresa? neej jag skulle inte tro det. men jag borde egentligen inte bli förvånad. här har de tjatat på mig att jag ska ta ledigt i flera veckor och när jag väl gör det så blir det ingen resa! mamma hade blandat ihop veckor och ellen och maja hade inte lov. braa.
så nu idag har jag varit tvungen att säga till min chef att jag inte alls ska vara ledig. jättebra om hon tycker att jag velar en massa.
och jag som var så sugen på att fara till rom! åhhh. sen så verkar ju inte jag och malins fotbollsresa bli av heller. så nu är allt jättekul, verkligen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits