back on track

jaa det var en evighet sen jag bloggade sist! det var dock ganska passande att det sista hette just HEJDÅ även om det inte hade ett dugg med just bloggstoppet att göra. eller kanske lite. men skitsamma, vi hade det grymt bra i Turkiet och sedan dess har jag också:
1. tagit studenten, troligen det bästa som hänt mig
2. jobbat en hel sommar (igen) och inte lyckats få någon färg alls (igen)
3. fått ett jobb (min utomordentligt seriösa titel är ekonomiassistent, jag är absolut inte lika seriös)

det var det stora hela faktiskt. min hund har blivit jättestor också, men han blev liten igen när vi klippte honom. tji fick jag som kallat honom tjockis. jag kanske har gett honom anorexia, vem vet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits