en pytteliten detalj

jo jag tror att jag glömde att nämna en sak, jag lyckades ju till sist ta det där efterlängtade körkortet! (nu tror alla att jag misslyckades 100 gånger på varje prov men sanningen är sorgligt nog att jag bara är sjukt lat).
nu har jag haft det i en månad och det är lika skönt än. tack och lov har mamma och pappa insett att det bästa är att köra massor när man just tagit körkort så hittills har jag iallafall fått låna bilen så mycket som jag vill. det vore riktigt skönt med en egen men det är ju inte precis billigt..

sen var det bara en sak till: vår postlåda lutar. och jag har inte vågat se efter ifall allting är som det ska bak på bilen.
ps, mamma och pappa vet inget. schh.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits