ge dem en bandspelare någon!

haha alltså idol är nog världens sjukaste program. har folk verkligen sådär dålig självinsikt?! det måste ju vara fejkat, det kan bara inte vara sant att ingen fattar att de är värdelösa på att sjunga!! annars blir jag allvarligt oroad.
ikväll var det från skellefteå men jag blev lite besviken över att jag inte fick se någon som jag kände sjunga! jag fick se christers knä ungefär, men det var ungefär det enda.
sen så ville jag verkligen att det skulle vara någon oväntad som hade sökt också, det hade varit något det! tänk om någon helt random bara dök upp haha!

jag väntar på att tobbe ska komma hit från sin träning så att jag får gå och sova någon gång! det här är min andra sexdagarsvecka i rad nu och jag börjar känna mig hyfsat sliten..

Kommentarer:
Postat av: Lina

Ajajaj, tycker att moti-vationen (nej, de skämtet kommer ej att dö ut) är lite för låg för att vara inne på sin andra arbetsvecka som ekonomiassistent. Italen den 2 Dec trodde du? Nej du har fast anställning t.o.m 31 Dec, och du ska vara hemma till ibörjan av januari för då kommer jag hem och inventerar. Kan fröken möjligvis publicera sin mejl? Nu när båda är för snåla att ringa, tänkte jag styra upp ett sätt att kommun-icera.. Puss så länge hjärtat. /Chef

2007-09-07 @ 17:49:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits