jag väntar bara på en egen mailadress..

jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag känner mig inte på topp! troligtvis är det en av alla efterhängsna förkylningar (jag måste ju ha sveriges sämsta immunsystem!) som gör att jag känner mig så trött. jag sov ett par timmar efter jobbet idag men nu vill jag bara sova igen. fast det börjar ju faktiskt bli lite sent för mig, jag är inte van att vara uppe längre än till nio haha. men ibland överraskar jag!

det rullar på med det nya jobbet. visst är det ibland lite spännande att hålla på med saker som man inte är hundra på men det funkar. jag lär mig ju fortfarande! det är bara det att alla inte förstår det utan tror att jag faktiskt ÄR Lina och inte bara har fått hennes jobb. men skitsamma, Cissi vet att jag inte är Lina och det är ju bra åtminstone.
igår ändrade vi namnet på min telefon så att det står Julia istället, ganska häftigt. då kändes det verkligen som om det var på riktigt. och det är det ju.
men jag har fortfarande inte fattat att jag ska jobba där nu ett bra tag framöver, aldrig mera skola! (okej skola igen ganska snart men just nu känns det bäst att låtsas som om det aldrig mer är skola, jag har fortfarande Bettan i alltför färskt minne).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits