lediga måndagar kan vara det bästa som finns!

allvarligt talat, det är nog sant. helgen känns som om den är 100 ggr längre även fast jag jobbar halva lördagen. först var jag starkt emot det men nu vill jag inte byta tillbaka! men jag lovar att bara för att jag gillar det nu så kommer jag vara tvungen att jobba hel vecka snart haha.
jag har varit vaken i ett antal timmar nu och kan faktiskt börja förstå vad alla tjatar om när de säger att man sover bort hela dagen om man sover längre än till 10. men bara lite. jag klev upp tidigt imorse och skjutsade mamma till jobbet (låter jättesnällt jag vet men det var bara för att få ha bilen idag).
så snart ska jag iväg på stan en sväng och sen får vi se vad som händer. det enda mamma sa var att bensinen inte räckte till umeå. så sorry lina, det blir inget besök just idag.



ps.
vi har bestämt oss för att försöka igen. det är bara det att jag inte längre är så säker.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits