ovanligt oslö söndag

jäklarns, två inlägg på en kväll! det är inte fy skam efter ett uppehåll på mer än tre månader..
jag måste ju ta upp det här nu för att Lina ska få lite uppdatering under sin exil i Umeå! och just därför har jag nu kommit på att det inte längre är några problem att blogga på jobbet med eget rum och allt. men det Lina får du allt ta och hålla tyst om, zip.

den här söndagen verkar vara en nystart för mig på det mesta. jag har äntligen gjort klart ommöbleringen i mitt rum som har släpat efter x antal veckor + att jag har varit ute och gått en långpromenad. men jag känner ju mig själv så det håller säkert kanske, om jag har riktigt tur, två dagar eller nåt sånt. 

nu ska jag bara tvätta klart (ännu en duktighetspoäng till mig) och sedan sova tror jag. så mycket har jag inte förändrats att jag orkar vara uppe länge på kvällarna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits