spännande upptäckt

jag HAR faktiskt krävt ett fungerande inlogg. men alla högdjur har liksom stuckit till umeå i två dagar så man skulle kunna kalla mig för kingen på jobbet. ja, jag ser mig som kingen.
och nu har jag gjort en spännande upptäckt (ja jättespännande faktiskt) att mitt inlogg fungerar efter klockan 9! det är lite roligt, undrar om det bara är en slump eller att datasystemet tycker att jag ska ha sovmorgon varje dag?

nu är det bara 20 minuter kvar tills det är dags att gå hem. jag har en fin vecka om man säger så. måndag ledig, sen har jag knegat på nu i 2 dagar snart och så är det bara imorgon kvar! på fredag är jag ledig fram tills vi åker till luleå. inte helt fel kan jag lova.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits