väldigt lite ostadigt (för lite)

luleå var bra. riktigt bra måste jag säga. det var både riktigt roligt men samtidigt givande. om bara 10% av allt som blev sagt genomförs så kommer det att gå brant uppåt, det kan jag lova. men vi får se. det var ju faktiskt en av stolparna som vi satte upp, "inga fler lösa löften". sen så vet man ju hur dte brukar vara och hur det har varit förr. men resan handlade om förnyelse så nu ska jag vara lite positiv.
sen så var det ju lite dubbla budskap vad det gäller alkoholförtäringen.. dels så påminde de oss hela tiden att vi skulle upp tidigt på lördagsmorgonen men samtidigt så serverades det alkohol hela tiden, till allt! snacka om dubbla budskap!
men jag, lina och jocke (de tre yngsta på resan) var faktiskt väldigt förståndiga och mogna och gick och la oss först (jaa förutom åke då men han räknas inte eftersom han var så onykter att han låstes in på sitt rum före middagen och sen så fick han stanna där resten av kvällen). men jag var glad att jag gick före 12 imorse kan jag lova!

sen så var det utgång ikväll men om det säger jag bara så här: jag skulle ha följt min instinkt och åkt hem efter förfesten (som var riktigt rolig). resten var, njaa, som sagt, vi säger inte mer om det.

Kommentarer:
Postat av: ingrid

ÅKE?ÄCKELÅKE?GRANNEÅKE? eller heter han så ?haha

2007-09-30 @ 23:03:16
Postat av: Julia

hahah just precis den åke!!!

2007-10-01 @ 11:00:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits