världens bästa

nu är det verkligen sängen! (jag ligger redan i sängen men ändå, viva la teknikens under)
jag är ju hemsk. det här kommer verkligen att kännas imorgon! men nu kommer det iallafall att vara skönt att släcka lampan och få somna. hoppas jag. det är verkligen typiskt mig att vara jättetrött och nästan (nästan och nästan) somna med linser och allt på. sen när jag väl har tagit ut linserna och borstat tänderna och så och ska försöka somna då går det inte alls!

min älskade film kom idag :) kan jag inte sova vet jag att jag åtminstone har någonting annat att roa mig med. men innan jag har släpat in playstationet i mitt rum och dragit igång den så har jag nog dött av utmattning!
rent säger jag bara! 2 timmar kändes dock lite för långt just nu.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits