allt går så långsamt

nu känns det verkligen som gamla goda tider. jag har just gått hem på lunchen för att gå ut och gå med novak och knappt hunnit äta någon lunch. precis som förr. älska att jobba<3

nej okej då, det är inte värst. och jag ska vara glad att jag överhuvudtaget får jobba nu ett tag jag vet jag vet. men det är inte världens enklaste omställning att gå från att vara hemma hela dagarna och sova hur länge jag vill och göra vad jag vill till att kliva upp klockan sex på morgonen och jobba hela dagen! och just nu är det så sjukt tråkigt! det händer ingenting och det är knappt några kunder i butiken. jättetråkigt. fast då passar jag på att kika på den fräscha byggarbetaren som just nu håller på och bygger om här i butiken. så jag överlever nog ändå.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits