bokat och klart

nu är det bokat och klart och jag är nästan övertaggad den här gången! vid förra bokningen fick jag ju min kris och det blev inget av det men den här gången seglade jag bara igenom det. fast paniken kom ändå lite smygande efter vi hade bokat när vi satt och såg på bilder från hotellet! alla var antingen över 60 eller under 10 år. fast det lär väl inte hindra oss, i tärna var det bara vi fem i en stuga hela helgen och det är det roligaste på länge! som sagt är det tredje gången jag åker till alanya (lite tråkigt kanske men det är ju ett bra partyställe) och alla tre gånger har det varit helt olika resor. första gången var vi sex tjejer som åkte iväg och det var riktigt riktigt roligt (kanske för att det var världens bästa tjejer som for men ändå), andra gången var det med pojkvännen och dte var ju betydligt lugnare men väldigt mysigt. och så nu då, en blandresa med gänget som jag spårat mest med nånsin. vi triggar varandra, livsfarligt, men jag är säker på att det kommer att vara en sjukt rolig vecka!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits