det gick över ganska fort

och på lördag var vi alla vänner igen och vi kurade ihop oss i fredriks säng allihopa och såg på seven. mysigt värre och till och med jag vågade se hela filmen (brad pitt kan ha någonting med det att göra). maja sov. och sen så var jag fyllechaffis åt Xkexet och min kära far och ett par i hans ålder som var så fulla att de knappt kunde gå och ännu mindre prata. det var roligt värre. efter det att jag hade övertalat min far att det inte var en bra idé att ringa till någon klockan två på natten somnade han i baksätet och jag fick äntligen köra hem och sova. eller åtminstone köra hem. det var ju ungefär här jag började vända på dygnet ordentligt och följden av det känner jag just nu när jag skulle ge vad som helst för en säng och ett täcke (eller ett golv och en filt, just nu är jag inte kräsen).


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits