falköga

okej nu ska jag göra ett ryck och gå och lägga mig tror jag (de där två sakerna verkade inte riktigt höra ihop men okej då). jag har lyckats borsta tänderna och har bara linser kvar. kan ni som inte ser dåligt fatta hur jobbigt det är med linser?! jag skulle ge väldigt mycket för att se perfekt. då kanske du skulle satsa på en ögonoperation kanske ni tänker och ja, den tanken har slagit mig. men förutom att det är så svinigt dyrt så är det lite otäckt att tänka på att det är just ögonen som opereras. hejsan hoppsan så är man blind och då hjälper inte alla linser i världen! så jag tror att jag fortsätter och kämpar på med linser och linsvätska och linsetui och allt vad man behöver. åtminstone ett tag till.



meddelande till järngänget (om det nu är någon som lyckades hitta hit): BILJETTEN HAR KOMMIT!! :D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits